|
|
|
|
|
AKCIE |
NOVINKY |
|
|
|
Všeobecné obchodné podmienky pre KORDONET |
VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
Kupujúci potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásené predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné. |
OBJEDNANIE TOVARU A SLUŽIEB
Ponúkame vám možnosť nákupu priamo z Vášho domova, alebo spoločnosti, kde môžete nakupovať nonstop. Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne pomocou nákupného košíka, telefónu, e-mailu, či písomne na našej adrese.
Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený v nákupnej zmluve – objednávke. Rozmery, váha, výkony, kapacita a ostatné údaje uvedené na našich stránkach, v katalógoch, prospektoch a iných tlačovinách sú údajmi nezáväznými a vychádzajúcími z údajov výrobcu. V prípade nezrovnalostí Vás samozrejme budeme kontaktovať.
Zaväzujeme sa, že svojim odberateľom budeme dodávať len tovar v perfektnom stave a v súlade so špecifikáciami či vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru vyhovujúcich daným normám, predpisom a nariadeniam platným na území Slovenskej republiky a zároveň riadne vybavené slovenskými návodmi k obsluhe, záručnými listami a zoznamom pozáručných servisných stredísk ak to je pre daný druh tovaru obvyklé.
Podmienkou pre naplnenie platnosti našej elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, kedy samotná kúpna zmluva vzniká samotným dodaním tovaru. K uzatvoreniu kúpnej zluvy sa vyžaduje formálne potvrdenie objednávky predávajúcim. V jednotlivých, predovšetkým cenovo náročnejších prípadoch, si predávajúci vyhradzuje právo k vzniku zmluvy potvrdením objednávky najlepšie osobne alebo telefonicky a úhradu finančnej zálohy kupujúcim.
V prípade, že v priebehu doby, kedy bol tovar objednaný, došlo k výraznej zmene kurzu zahraničnej meny alebo ku zmene ceny či dodávaného sortimentu zo strany dodávateľa, má naša spoločnosť právo objednávku po dohode s kupujúcim modifikovať alebo od nej jednostranne s okamžitou platnosťou odstúpiť. Rovnaké oprávnenie si vyhadzujeme aj v prípade, kedy výrobca prestane dodávať objednaný produkt alebo uvedie na trh novú verziu produktu, poprípade výrazným spôsobom zmení cenu produktu. |
POTVRDENIE OBJEDNÁVKY
Objednávka je prijatá do 24 hodín, potvrdenie objednávky vám zašleme e-mailom, o dodaní budete taktiež informovaný e-mailom. V prípade nejasností Vás budeme samozrejme kontaktovať.
ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY
Každú objednávku môžete do 24 hodín zrušiť a to telefonicky, alebo e-mailom a to bez udania dôvodu. Stačí uviesť meno, e-mail a kód objednaného tovaru či služby. |
BALNÉ A POŠTOVNÉ
Objednaný tovar vám zašleme poštou ako dobierku. V prípade, že ste na našej rozvozovej
trase budete o dodaní informovaný telefonicky alebo emailom. Pri objednávke a dodávke poštou nad 70 € neplatíte poštovné. Je možné zvoliť aj iný spôsob dopravy a to podľa špecifikácií jednotlivej objednávky. Cena poštovného sa môže líšiť aj podľa váhy objednaného tovaru.
DODACIA LEHOTA
Dodacia lehota je od 3-21 dní, ak nie je uvedené inak. V prípade, že niektorý tovar nebude skladom, budeme Vás čo najskôr kontaktovať. |
VÝMENA TOVARU
V prípade potreby Vám nepoužitý a nepoškodený tovar vymeníme za iný druh, avšak nakoľko sa jedná o sezónny tovar, akceptujeme túto možnosť najneskôr do 10.novembra roku v ktorom bol tovar dodaný. Tovar stačí zaslať doporučeným balíkom (nie na dobierku) na našu adresu. Náklady spojené s výmenou nesie v plnej výške kupujúci. |
REKLAMÁCIA A ZÁRUKA
Prípadné reklamácie vyriešime k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prehliadnuť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je kupujúci povinný čo najskôr hlásiť našej spoločnosti. Za vady vzniknuté prepravcom neručíme.
Na všetok tovar se vzťahuje zákonná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka se vzťahuje iba na výrobné vady.
Záruka sa nevzťahuje na:
a) vady vzniknuté bežným používaním
b) nesprávnym použitím výrobku
c) nesprávnym skladovaním |
Postup pri reklamácii:
1) informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom, faxom, prípadne písomne
2) tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu
3) do zásielky uveďte dôvod reklamácie, vašu adresu
4) priložte doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode
Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatím tovaru našou spoločnosťou.
Obchodné podmienky pre predmety s reklamnou potlačou
Ceny na potlač sú uvedené bez DPH ( cenník nájdete v menu pod SLUŽBY)
Fotografie kalendárova iných predmetov majú informatívny charakter.
Prevedenie a farebnosť sa môžu v jednotlivých dodávkach odlišovať. Pre potlač uvádzajte farbu potlače - číslo pantonky.
Nie je možné reklamovať zakúpený tovar bez potlače následne potlačený, alebo inak upravený ak sa dala chyba zistiť pred potlačou, alebo úpravou.
Nároky na náhradu nepriamych škôd z dôvodu nedodržania dodacej lehoty, alebo vadného tovaru sú zo zodpovednosti predávajúceho vylúčené.
Prehlásenie o ochrane osobných údajov
Osobné údaje sú chránené pred zverejnením a použitím treťou osobou. Sú použité iba pre zaslanie objednanej zásielky a pre komunikáciu so zákazníkom.
Zákony a predpisy: - Úplné znenie zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov |
|
|